We werken al bijna 20 jaar met Stef samen, de drijvende kracht achter Green Communicatie. Hij is onze sparringpartner als het gaat over merkbeleving en vind hem conceptmatig heel sterk. Hij kent de agriwereld door en door. Ik zie dat als een groot voordeel, want hij begrijpt daardoor wat onze doelgroep belangrijk vindt, wat de concurrentie doet en wat er in de markt speelt. Daardoor komt hij met steekhoudend advies en dito conceptvoorstellen. We werken meestal op projectbasis en dat werkt heel prettig. Als we aan het brainstormen zijn, luistert hij naar iedereen, stelt de juiste vragen en zet je aan het denken.
Toen we in 2019 ons bedrijf Agromec introduceerden, hebben we Stef ingeschakeld om voor ons een concept te ontwikkelen dat past bij wie we zijn en aansluit bij onze toekomstvisie. Hiervoor heeft hij de merkpositionering ‘Fendt Farming’ ontwikkeld. Dat concept heeft hij vervolgens doorvertaald naar een website die goed aansluit bij het zoekgedrag en informatiebehoefte van onze klant en zorgt hij ervoor dat we ook via Google goed gevonden worden. Ik verwacht dat we nog lang met Green Communicatie zaken blijven doen.