agri brand strategie

agri brand strategie

Van schakel tot schakel

In de internationale agribusiness loopt communicatie in veel gevallen over verschillende schakels in de keten. Het uitwerken van een passende internationale agri-brandstrategie vereist daarom een goed inzicht in de markten, ketens, doelgroepen, concurrenten en de beschikbare media in landen. 


Van lead naar klant

De meeste agrimerken richten hun strategie op het genereren van leads. Maar om tot kwalitatieve leads te komen, is het noodzakelijk om te investeren in een sterk merk en een heldere strategie. Een aankooptraject duurt vaak lang en investeringen zijn groot. Voordat een lead omgezet wordt in een klant of verkoop, kan dat best weleens een half jaar of langer duren. 

Green werkt exclusief voor agrimerken die wereldwijd opereren. Daardoor weten we hoe agrimerken hun doelen proberen te bereiken en begrijpen we de customer journey die afnemers maken erg goed.


Investeren in zichtbaarheid en herkenbaarheid 

Green helpt je om een sterk(er) merk te worden en te blijven met een strategie die realistisch, werkbaar, uniek en onderscheidend is. Door te investeren in zichtbaarheid en herkenbaarheid en door in te zetten op een customer journey-benadering die werkt in de agribusiness. Zo word je een autoriteit en genereer je kwalitatief hoogwaardige leads.

Jouw agri-brandstrategie versterken?

Neem dan contact met ons op.

+31 (0)73 503 94 72
mail@greencommunicatie.nl