Stef Beerens - Matthijs van der Made
Als boerenzoon ben ik opgegroeid op een boerderij met melkvee en vleesvarkens. Daarom kan ik me goed verplaatsen in de emoties en keuzes van mensen uit de agrisector. Toen ik in 1994 als marketeer voor de agribusiness ging werken, voelde dat als een logische keuze.
Met de kennis en ervaring die ik heb opgebouwd op het gebied van brand design, strategie en communicatie, weet ik dat ik bedrijven succesvoller kan maken. Het is prachtig om te ervaren hoe je steeds sterker gaat vertrouwen op je eigen talenten. In mijn geval komt dat tot uiting in een sterk conceptueel vermogen, waarmee ik bedrijven help om de essentie van hun merk aan te scherpen en deze zo treffend mogelijk te vertalen naar brand design componenten zoals merknamen, positioneringsstatements en opvallende, doeltreffende communicatieconcepten.
Het geeft me een ongekende voldoening wanneer onze klanten zich ontwikkelen tot sterke internationale merken en daardoor kunnen groeien. Mij kun je typeren als een gedreven creatieveling met de ambitie om niet voor een 10, maar voor een 11 te gaan. En toevallig is dat ook mijn geluksgetal.
Wat ik het meest fascinerende vind in de agrarische sector? De mechanisatie. Als kind vocht ik altijd met mijn twee broers om wie er met de tractor mocht rijden, en meestal trok ik aan het langste eind. Tot op de dag van vandaag blijft tractorrijden mijn allergrootste hobby. Regelmatig vind je me achter het stuur van een moderne Fendt tractor bij een loonwerker.