Agri Brand Design is het specialisme van Green Communicatie waarmee we agrimerken niet alleen mooier, maar vooral sterker en succesvoller maken. Onze kracht ligt in het scherp definiëren van de merkessentie en het onderscheidend vormgeven van agrimerken.
Zo ontstaat een stevig merkfundament dat richting geeft aan beleid, productontwikkeling, interne cultuur én de verbinding met de markt. Daarmee bouwen we aan sterke, herkenbare en toekomstgerichte agrimerken en maken we de toekomst van agri elke dag een beetje mooier.
Een sterke Agri Brand Identiteit is het fundament voor succes. Het zorgt voor herkenbaarheid, onderscheid en vertrouwen in de markt. Door helder vast te leggen waar je als organisatie voor staat en waarin je uitblinkt, bouw je duurzame relaties op met klanten én collega’s.
In de internationale agribusiness verloopt communicatie via complexe ketens en lange aankooptrajecten. Een sterk merk en een doordachte strategie zijn daarbij cruciaal. Door ons specialisme en onze jarenlange ervaring met het uitwerken van communicatiestrategieën voor internationale agrimerken kennen wij de markten, ketens en customer journeys door en door.
Agrimerken bereiken meer met aansprekende en creatieve communicatie die zorgt voor meer bereik en sterkere klantrelaties. Green is specialist in het vertalen van complexe technische content naar verrassende concepten, campagnes en events. En als Agri Brand Design specialist bewaken we het totaalplaatje en zorgen we voor een consistente merkuitstraling die impact maakt en vertrouwen opbouwt.
Sinds 1994 hebben we vele agrimerken sterker, mooier en succesvoller gemaakt. En wie kan beter bevestigen dat Agri Brand Design werkt dan onze klanten zelf? Lees de ervaringen van CEO’s en marketingmanagers over hun samenwerking met Green en bekijk de cases die laten zien hoe wij agrimerken helpen groeien en excelleren.