Wij zijn Green Communicatie, de specialist in Agri Brand Design voor de internationale agribusiness. Wij geloven en zien dat sterke agrimerken succesvoller zijn. Een sterk agrimerk is consistent, herkenbaar en gebouwd op eigen kracht, in plaats van gestuurd door de grillen van de markt.
Wij versterken agrimerken met diepgaande sectorkennis, een sterke affiniteit met de agribusiness en meer dan 25 jaar internationale ervaring. Inmiddels hebben we meer dan 40 agrimerken succesvol sterker en mooier gemaakt.
Onze kracht zit in de combinatie van competenties die je zelden bij elkaar vindt: agrarische roots, diep inzicht in de internationale agribusiness, jarenlange ervaring in branding, kennis van hoe merken zich ontwikkelen én senioriteit die ons tot een waardevol klankbord maakt op directieniveau.
Juist daardoor kunnen we merkidentiteiten aanscherpen en zorgen we voor echt onderscheidend vermogen. Omdat we het umfeld door en door kennen, weten we wat werkt, en wat niet. Zo bouwen we mee aan merken die stevig geworteld zijn in de sector én klaar zijn voor de toekomst.
--
We werken voor een select aantal agrimerken en helpen hen duurzaam succesvol te zijn met wat je gerust groene branding kunt noemen. Voor sommige klanten doen we dit al meer dan 20 jaar als een verlengstuk van hun organisatie. Dat ervaren wij als een groot compliment.
Onze aanpak begint altijd bij de basis: de merkidentiteit. Sluit deze nog aan bij waar het merk nu staat of naartoe wil? Vanuit die kritische blik scherpen we de identiteit waar nodig aan en vertalen dit naar een effectieve communicatiestrategie en middelen die het merk krachtig uitdragen. Op deze manier hebben we sinds 1994 een groot aantal sterke agrimerken ondersteund in hun groei en ontwikkeling.
Wij zijn Stef en Matthijs, your agri brand designers. Creatieve ondernemers die inventiviteit combineren met diepgaand agrispecialisme.