Gerben Nooyen

Gerben Nooyen

Directeur Nooyen Group

Een van de 1e dingen die ik samen met Stef heb gedaan toen ik directeur van Nooyen werd, is de ontwikkeling van onze nieuwe pay-off. Nooyen biedt de varkenshouder een op maat gemaakte vloer die bij zijn bedrijfsvoering en specifieke wensen past. Dat werd uiteindelijk na een uitgebreide brainstorm door Stef verwoord in de slogan ‘Your next floor’. Ik kan me nog goed herinneren dat een concurrent me op een beurs complimenteerde en zelfs een beetje jaloers was op onze pay-off waarvoor Green ook het beeldmerk en beursinrichting had vormgegeven en uitgewerkt. Tot op de dag van vandaag vind ik het nog altijd een hele sterke belofte aan onze klant.


"Een concurrent was zelfs een beetje jaloers op onze pay-off."

Ik zie Green als de spin in het web als het over marketing gaat. Stef is een fijne partner die ons strategisch goed kan adviseren en de grote lijnen bewaakt. Hij begrijpt de agrarische sector goed. Dat vind ik echt een pré. Waar andere partijen het veel globaler aanpakken, weet Stef precies waar onze klanten mee bezig zijn en wat ze belangrijk vinden waardoor we niet alles voor hoeven te kauwen. Green heeft bijvoorbeeld een aantal video’s gemaakt waarin boeren uit verschillende landen worden geïnterviewd. Daarin vertelt onze klant over zijn ervaring met onze vloer en laten we zien dat we internationaal opereren. Omdat Stef begrijpt wat voor de varkenshouders belangrijk is, weet hij de juiste vragen te stellen en zijn dit soort video’s goed promotiemateriaal. Ik denk dat we nog een verbeteringslag kunnen maken in onze online campagnes zodat we daaruit nog meer leads kunnen halen. Hier ligt momenteel onze gezamenlijke uitdaging.