Met agri brand design leggen wij de basis vast van waar je als organisatie voor staat en waar je in gelooft. Want daar zit je kracht. Een heldere merkidentiteit onderschrijft waar je goed in bent en is noodzakelijk om een duurzame relatie met je doelgroep(en) op te bouwen. Of dat nu collega’s of klanten zijn.
Je merkidentiteit vormgeven is een belangrijk en zinvol proces om je visie, missie, merkwaarden en merkbelofte scherp te krijgen. Tijdens dit proces is Green de aanjager en regisseren wij het proces dat je moet doorlopen om inzicht in je eigen identiteit te vergroten en in je organisatie te integreren.
Green heeft een sterke reputatie op het gebied van agri brand design. Sinds 1994 hebben we menig agrimerk sterker op de kaart gezet, veel nieuwe merknamen en passende merkbeloftes opgeleverd die langdurig effectief blijken te zijn. Dat deze agrimerken tot op de dag van vandaag terug te vinden zijn in de internationale agribusiness, maakt ons best wel een beetje trots.
+31 (0)73 503 94 72
mail@greencommunicatie.nl