Met agri-branddesign leggen we de basis vast van waar je als organisatie, product of dienst voor staat en waar je in gelooft. Daar zit je kracht. Een scherpe merkidentiteit laat zien waar je goed in bent en vormt de basis voor een duurzame relatie met klanten én collega’s.
Onder agri-branddesign verstaan we:
De ‘why’: het vaststellen of aanscherpen van het bestaansrecht van je merk
De mentale merkidentiteit: het vaststellen of aanscherpen van de doelgroep, visie, missie, merkwaarden, cultuur, belofte en kernconcept
De visuele merkidentiteit: de vertaling van de mentale merkidentiteit in een uitstraling die past bij wie je bent en wat je wilt overbrengen in al je digitale en fysieke merkuitingen
Je merkidentiteit scherp krijgen is een waardevol proces. Green is daarin de aanjager: wij begeleiden en regisseren het traject, helpen je heldere keuzes te maken en zorgen dat het merkverhaal gaat leven — binnen én buiten de organisatie.
We zorgen daarbij voor een sterke conceptuele en creatieve vertaalslag, met oog voor het umfeld en de dynamiek van de specifieke agrisector waarin je merk opereert. Dankzij onze jarenlange ervaring en inzichten in hoe andere merken zich binnen jouw markt positioneren, helpen we je om tot een eigen én onderscheidende profilering te komen.
Green heeft een sterke reputatie in agri-branddesign. We hebben een groot aantal merken versterkt, nieuwe merknamen ontwikkeld en merkbeloftes neergezet die nog altijd effectief zijn. Dat veel van deze merken nog steeds zichtbaar zijn in de internationale agribusiness, maakt ons trots.
Een sterk merk ontstaat niet alleen door wat je zegt, maar vooral door wat je laat zíen.
Agri-branddesign maakt je merk zichtbaar, herkenbaar en onderscheidend — op machines, verpakkingen, beursstands en social media. En dat is cruciaal in de agribusiness: je merk moet aansluiten bij de praktijk, bij je klanten én bij de unieke identiteit van jouw bedrijf.
+31 (0)73 503 94 72
mail@greencommunicatie.nl