agri brand design

agri brand design

Sterke agrimerken zijn herkenbaar

Ondanks dat marketingbudgetten scherp zijn in een (van nature) kostprijs gedreven sector als de internationale agribusiness, laten veel agrimerken zien dat investeren in brand design werkt. Sterke agrimerken zijn herkenbaar, hebben een eigen en onderscheidende profilering en boeren goed.


Met agri brand design leggen wij de basis vast van waar je als organisatie voor staat en waar je in gelooft. Want daar zit je kracht. Een heldere merkidentiteit onderschrijft waar je goed in bent en is noodzakelijk om een duurzame relatie met je doelgroep(en) op te bouwen. Of dat nu collega’s of klanten zijn. 


Merkidentiteit samen met Green vormgeven

Je merkidentiteit vormgeven is een belangrijk en zinvol proces om je visie, missie, merkwaarden en merkbelofte scherp te krijgen. Tijdens dit proces is Green de aanjager en regisseren wij het proces dat je moet doorlopen om inzicht in je eigen identiteit te vergroten en in je organisatie te integreren. 


Duurzame agrimerken

Green heeft een sterke reputatie op het gebied van agri brand design. Sinds 1994 hebben we menig agrimerk sterker op de kaart gezet, veel nieuwe merknamen en passende merkbeloftes opgeleverd die langdurig effectief blijken te zijn. Dat deze agrimerken tot op de dag van vandaag terug te vinden zijn in de internationale agribusiness, maakt ons best wel een beetje trots.

Jouw agri brand design versterken?

Neem dan contact met ons op.

+31 (0)73 503 94 72
mail@greencommunicatie.nl

Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA. Hierop zijn de privacy policy en de algemene voorwaarden van Google van toepassing.